روز دوشنبه مورخ ۷ شهریور جلسه ای با موضوع معارفه جناب آقای مهندس شهیدی با سمت مدیریت عامل شرکت پدیده شیمی قرن و تودیع و معارفه جناب آقای مهندس مظفری با سمت مدیریت عامل شرکت پاکان بهشو(پاکشو) در اتاق کنفرانس گروه صنعتی گلرنگ با حضور آقایان دکتر سزاوار، مهندس فاضلیان، دکتر ابراهیمی و سایر مدیران ارشد شرکت های تابعه هلدینگ شوینده گروه صنعتی گلرنگ برگزار گردید.

جلسه با سخنرانی مهندس فاضلیان آغاز شد. ایشان ضمن خوش آمدگویی به حضار، ابتدا به تغییر ساختار گروه صنعتی گلرنگ و پیدایش هلدینگ شوینده گروه صنعتی گلرنگ اشاره نمودند. در ادامه از هم افزایی، تمرکز بیشتر در صنعت شوینده، استفاده از فرصت های پیش آمده در جهت توسعه، بهینه سازی روش های اجرایی و تغییرات مثبت پیش آمده در سازمان صحبت نمودند. مهندس فاضلیان در صحبت هایشان به بازار رقابتی کنونی اشاره کرده و گفتند که با توجه به حضور رقبا در بازار داخل و خارج مسئولیت خطیری برعهده مدیران هلدینگ شوینده گروه صنعتی گلرنگ خواهد بود و باید با تکیه بر توان و دانش مدیران از این صنعت و سهم خود در بازار محافظت نماییم. ایشان از زحمات کلیه مدیران مجموعه به ویژه مهندس مظفری تشکر نمودند و مهندس شهیدی را به عنوان مدیرعامل شرکت پدیده شیمی قرن معرفی و مهندس مظفری را به عنوان مدیرعامل شرکت پاکان بهشو(پاکشو) معرفی کردند و برای هر دو عزیز آرزوی تندرستی و موفقیت روزافزون نمودند.

سپس مهندس فاضلیان ضمن تشکر از حضور دکتر سزاوار قائم مقام محترم مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ، ایشان را به سخنرانی دعوت کردند. دکتر سزاوار سخنان خود را با اشاره ای به سبقه گروه صنعتی گلرنگ آغاز نموده و گفتند با گذشت بیش از۵۰سال از پیدایش گروه صنعتی گلرنگ با تلاش و همت بالای مرحوم استاد حاج محمدکریم فضلی فعالیت اصلی ما با صنعت شوینده آغاز شده است که امروز گروه صنعتی گلرنگ بعنوان یکی از بهترین شرکت های ایران در حال فعالیت می باشد. که نه تنها ما، بلکه کل کشور به آن افتخار می کنند. ایشان در ادامه به سایر حوزه هایی که گروه صنعتی گلرنگ به آنها ورود کرده نیز اشاره کردند ولی تاکید نمودندکه صنعت شوینده هسته اصلی فعالیت گروه می باشد و مسئولیت مهمی است که بر عهده ما بوده و ما در قبال این صنعت، سازمان و مردم کشور عزیزمان مسئولیم و امانت دار این سازمان و هم وطنان گرامی هستیم و باید در جهت بهبود سطح کیفی زندگی ایشان کوشا باشیم. در پایان با آرزوی موفقیت و بهروزی به مهندس شهیدی خیرمقدم و حضور ایشان در هلدینگ شوینده گروه صنعتی گلرنگ را مغتنم شمردند و همچنین از زحمات مهندس مظفری قدردانی و انتصاب ایشان را نیز تبریک گفته و در راهی که در پیش دارند برای ایشان موفقیت و پیشرفت آرزو نمودند.

در ادامه جلسه مهندس مظفری نیز سخنانی ایراد داشتند و از حضور در گروه صنعتی گلرنگ و کار کردن در کنار مدیران و پرسنل ساعی این مجموعه در جمعی بسیار صمیمی، وفادار، منسجم و پر تلاش ابراز خشنودی نمودند. ایشان به مهندس شهیدی خوش آمد گفته و آرزوی موفقیت نمودند و از تمامی حضار تشکر کردند. به پاس قدردانی از زحمات مهندس مظفری تقدیرنامه و هدیه ای به یادگار از طرف شرکت پدیده شیمی قرن به ایشان اهدا شد.

سپس مهندس شهیدی در ابتدا خودشان را معرفی نموده و در خصوص فعالیت های قبلی خود اطلاعاتی را دراختیار حضار قرار دادند. ایشان از حضور در هلدینگ شوینده گروه صنعتی گلرنگ ابراز خرسندی نموده و اعلام داشتند که در جهت توسعه و پیشرفت این مجموعه تمام توان و تلاش خود را در عرصه عمل خواهند گذاشت.

در انتهای جلسه دکتر ابراهیمی نیز در خصوص پیدایش، ماموریت و چشم انداز هلدینگ شوینده گروه صنعتی گلرنگ و گام های بلندی که برای رسیدن به این اهداف باید برداشته شود سخنانی ایراد داشتند و در پایان صحبت هایشان به مهندس مظفری و مهندس شهیدی تبریک گفته و برای ایشان و همه حضار آرزوی توفیق و پیشرفت نمودند.

پس از اعلام پایان جلسه در جمعی صمیمی مهندس شهیدی و سایر مدیران شرکت پدیده شیمی قرن در جهت آشنایی بیشتر و بهتر با هم به گفتگو نشستند.