سامانه منابع انسانی

خانواده پدیده شیمی قرن متشکل از یک تیم پر انرژی، پویا، مستعد و حرفه ای است که با قرار گرفتن در کنار هم تلاش می کنند، برای موفقیت، در مسیر برد برد گام بردارند. شرکت پدیده شیمی قرن به شما موقعیتی را می دهد که خود را اثبات کرده و توانایی هایتان را گسترش دهید.

پرسشنامه استخدام

ما از همکاری با افراد خلاق، متعهد، متخصص و صد البته با اخلاق همیشه استقبال کردیم. بنابراین اگر این خصوصیات را دارید و به دنبال پیشرفت هستید می توانید رزومه خود را از درگاه فرصت های شغلی تکمیل و برای ما ارسال کنید تا در صورت نیاز ، با شما تماس گرفته شود.

×

مزایای کار در پدیده شیمی قرن

امکانات ورزشی

بن خرید

غذا

پزشک سازمانی

بیمه درمان تکمیلی

هدایای مناسبتی

برنامه آموزش و توسعه

دورهمی دوستانه

تسهیلات

بسته‌های حمایتی

ماهنامه آموزشی

اکتیوتر شو!!!

اگر مشتاق یادگیری هستید، دوست دارید رشد کنید و از خودتان هم فراتر بروید، اینجا فرصت برای اکتیوتر شدن فراهم است، چرا که سرعت رشد و یادگیری در پدیده شیمی قرن بسیار بالاست. جهت مشاهده ماهنامه آموزشی پدیده شیمی قرن با ما همراه باشید.

 

ماهنامه آموزشی

ارتباط با دانشگاه

ما در پدیده شیمی قرن، مشتاق ارتباط با دانشگاه‌ها هستیم چرا که فکر می‌کنیم این ارتباط، برای هر دو طرف ارزش‌آفرین و اثرگذار است. پس تلاش می‌کنیم با برگزاری کارگاه‌ها، جلسات انتقال دانش و تورهای بازدید، فرصت آشنایی با صنعت و انتقال تجربه را برای دانشجویان علاقه‌مند فراهم کنیم. همچنین، مسیر پذیرش کارآموز نیز در پدیده شیمی قرن فراهم است.

ارتباط با پدیده شیمی قرن

سوالات متداول

Loader image

در بخش «فرصت‌های همکاری» می‌توانید موقعیت‌های شغلی فعلی را ببینید و درخواست خود را ارسال کنید.

مهم‌ترین مزیت ما فرهنگ سازمانی دوستانه و شفاف است که باعث می‌شود محیطی سرشار از همراهی، یادگیری و رشد سریع داشته باشیم. علاوه بر آن، مزایای همکاری با پدیده شیمی قرن شامل حضور در فضای علمی و تجربه کار با افراد متخصص، برنامه‌های توسعه و دوره‌های آموزشی، دورهمی‌ها، تقدیرهای دوره‌ای، معاینات پزشکی، بیمه تکمیلی و ... نیز می‌شود.

ما با توجه به فرصت‌های همکاری مختلف، در کانال‌ها و سایت‌های گوناگونی آگهی می‌دهیم. به طور کلی می‌توانید آگهی‌های همکاری را در سایت فرصت‌های همکاری با ما، سایت های کاریابی ببینید.

در «صفحه اصلی» سایت می‌توانید ویدیو، ارزش‌ها، هویت ما را ببینید و بیشتر پدیده شیمی قرن را بشناسید. همچنین با دنبال کردن صفحه لینکدین پدیده شیمی قرن می‌توانید بیشتر با محیط و فرهنگ کاری ما آشنا شوید.

در یک بازه زمانی یکسان، بهتر است حداکثر برای 2 فرصت همکاری درخواست ارسال کنید. در این صورت همکاران ما می‌توانند روی شناخت توانمندی‌های شما بیشتر تمرکز کنند.

همکاران ما به محض دریافت رزومه شما آن را بررسی می‌کنند. اگر توانمندی‌های شما و شغل مورد درخواست با هم متناسب باشند، همکاران ما با شما تماس می‌گیریم. این فرآیند ممکن است تا پانزده روز طول بکشد.

ما در پدیده شیمی قرن بیش از 64 تنوع شغلی داریم و در مقاطع زمانی مختلف برای همکاری با افراد جدید مشتاقیم. این فرصت‌های همکاری به طور کلی در زمینه‌های برنامه‌نویسی و تکنولوژی، بازاریابی، بازرگانی و فروش، مالی، منابع انسانی، حوزه‌های تحقیق و توسعه، تولید محتوا، امور مشتریان، برنامه ریزی، انبار و عملیات هستند.

مدت زمان استخدام از زمان دریافت رزومه تا ارزیابی نهایی بازه ای حدود 20 روز کاری را در بر می گیرد.