افزایش سرمایه در شرکت پدیده شیمی قرن

مجمع‌عمومی فوق‌العاده شرکت پدیده شیمی قرن با مشارکت ۶۱.۸۸ درصد از سهام‌داران به‌صورت حضوری در سالن اجتماعات شرکت پدیده شیمی قرن واقع در زنجان و ثبت آرای الکترونیکی برگزار شد.

در این جلسه آقای دکتر رامین جعفری علمداری به نمایندگی از گروه صنعتی گلرنگ ریاست هیئت‌رئیسه مجمع را بر عهده داشتند و آقای دکتر شهاب‌الدین فاضلیان، آقای مهندس علیرضا سبحانی به‌عنوان ناظر و آقای مهندس حمزه شهیدی مدیرعامل شرکت پدیده شیمی قرن به‌عنوان دبیر جلسه انتخاب شدند.

این جلسه با دستور کار به شرح ذیل برگزار گردید:

 اتخاذ تصمیم نسبت به افزایش سرمایه از ۶۰۰۰ میلیارد ریال به ۱۰۰۰۰ میلیارد ریال.

همچنین در این جلسه آقای مهندس شهیدی مدیرعامل شرکت پدیده شیمی قرن طی سخنانی با اشاره به وضعیت مطلوب شرکت و تاکید بر ادامه رشد فروش در۶ ماهه دوم سال پرداخته و به مشکلات مربوط به شرکت‌های بزرگ در بخش نقدینگی و تأمین مالی پرداختند و تصمیم در خصوص افزایش سرمایه را در مسیر رشد و پیشرفت شرکت دانسته و از ریاست محترم هیئت‌مدیره جناب آقای مهندس فاضلیان و اعضای هیئت‌مدیره و همکاران تشکر و قدردانی نمودند.

در طی جلسه آقای علیپور مدیر مالی شرکت پدیده شیمی قرن نیز به ارائه گزارش با موضوع پیشنهاد هیئت‌مدیره در خصوص افزایش سرمایه از مبلغ ۶ هزار میلیارد ریال به ۱۰ هزار میلیارد ریال از محل سود انباشته جهت اصلاح ساختار مالی و تأمین سرمایه در گردش موردنیاز شرکت پرداختند. پس از قرائت گزارش بازرس قانونی ، دستور جلسه در خصوص افزایش سرمایه با رأی حداکثری سهام‌داران تصویب شد.