مراسم معرفی و رونمایی شامپوهای جدید اکتیو روز چهارشنبه مورخ ۳ آبان ۱۴۰۲ از ساعت ۱۹ لغایت ۲۲ در هتل اسپیناس پالاس برگزار گردید.

در این رویداد جمعی از معاونین، مدیران و همکاران شرکت های تابعه گروه صنعتی گلرنگ، پدیده شیمی پایدار، پدیده شیمی قرن، پخش پدیده پایدار، مدیریت سرمایه پدیده پایدار و سپهر پلاستیک پدیده حضور داشتند.

 

 

مراسم با خوش آمدگویی و سخنرانی مهندس شهیدی مدیرعامل پدیده شیمی قرن درخصوص سهم بازار، میزان فروش و اطلاعات آماری و اندازه بازار محصولات اکتیو ، معرفی شامپوهای سر جدید اکتیو و تلاش برای افزایش سهم بازار شامپو در سالهای پیش رو و همچنین تشکر از همکاران واحدهای مرتبط با این پروژه آغاز شد.

 

سپس مهندس فاضلیان جهت سخنرانی دعوت شدند و سخنان خود را درخصوص تولید محصولات جدید و تلاش شبانه روزی همکاران و قدردانی از همه عزیزان دست اندرکار آغاز نمودند.

و با مطرح کردن موضوعاتی در مورد تنوع سبد محصولات در راستای برطرف کردن نیازهای مصرف کنندگان، گسترش صادرات و سرمایه گذاری خارجی، توجه ویژه و تقدیر از مشتریان وفادار که با نظرات و انتقادات خود همیشه ما را در مسیر درست هدایت کرده اند و همواره باید رضایت آنها سرلوحه اهداف سازمان باشد.

زیرا خشنودی آنها موجب ماندگاری و پیشرفت ما می گردد. همچنین در خصوص توجه و حمایت بی دریغ از نیروهای جوان سازمان و تلاش برای رشد و ارتقای ایشان در سازمان، سخنانی ایراد داشتند.

در ادامه برنامه ویدئوی معرفی شامپوهای سر جدید اکتیو برای آشنایی حضار نمایش داده شد و پس از آن با حضور مدیران قرن و پخش رونمایی از محصولات روی استیج انجام شد.

پس از مراسم رونمایی، کیک جذاب شامپوهای جدید اکتیو  در حضور مدیران، همکاران واحد تحقیق و توسعه، بازاریابی، محصولات جدید، تبلیغات و آتلیه طراحی، برش داده شد.

بعد از مراسم کیک  با حضور مدیران شرکت های قرن و پخش پایدار جوایز در نظر گرفته شده برای تیم فروش به ایشان اهدا شد.

این مراسم شامل مسابقه و جایزه هم بود. سوالاتی در مورد شامپوهای سرجدید اکتیو رویQR کدهایی که روی میزها قرار گرفته بودند، طراحی شده بود که مهمانان با پاسخ به آنها می توانستند در قرعه کشی شرکت کنند.

پس از اتمام زمان پاسخگویی، قرعه کشی به صورت آنلاین انجام و به ۷ نفر از شرکت کنندگان که به سوالات مطرح شده پاسخ صحیح داده بودند کارت هدیه اهدا شد.

سپس مهمانان برای گرفتن عکس یادگاری دعوت شدند و در پایان با پذیرایی شام و دریافت پک هدیه شامپوهای جدید اکتیو بدرقه شدند.

 

 

کلیپ مراسم معرفی و رونمایی شامپوهای جدید اکتیو​ را اینجا مشاهده نمایید.