مجمع‌عمومی عادی سالیانه شرکت پدیده شیمی قرن با حضور ۷۷.۱ درصد از سهام‌داران به صورت آنلاین و حضوری در سالن اجتماعات واحد تولیدی شرکت پدیده شیمی قرن واقع در زنجان برگزار شد.

در این جلسه آقای دکتر کوروش شایان به نمایندگی از سهام‌دار عمده ریاست هیئت‌رئیسه مجمع را بر عهده داشتند و آقای سید شهاب‌الدین فاضلیان، آقای رامین جعفری علمداری به‌عنوان ناظر و آقای حمزه شهیدی مدیرعامل شرکت پدیده شیمی قرن به‌عنوان دبیر جلسه انتخاب شدند.

این جلسه با دستور کار به شرح ذیل برگزار گردید:

 ۱- استماع گزارش فعالیت هیئت‌مدیره و گزارش حسابرس و بازرس قانونی در خصوص صورت‌های مالی مربوط به عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۱۴۰۲

 ۲- تصویب ترازنامه و صورت‌های مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۱۴۰۲

 ۳- اتخاذ تصمیم نسبت به تقسیم و تخصیص سود

 ۴- انتخاب حسابرس و بازرس قانونی اصلی و علی‌البدل برای سال مالی ۱۴۰۳

 ۵- انتخاب روزنامه کثیرالانتشار برای سال مالی ۱۴۰۳

 ۶- تایید معاملات موضوع ماده ۱۲۹ قانون تجارت

 ۷- تعیین پاداش هیئت‌مدیره و حق حضور اعضای غیرموظف و کمیته‌های تخصصی

 همچنین در این جلسه مهندس شهیدی مدیرعامل شرکت پدیده شیمی قرن نیز طی سخنانی پیام هیئت‌مدیره به مجمع را قرائت و به معرفی شرکت و برندهای اصلی از جمله اکتیو، اکتیدنت، پروشاین، حیات و رویا پرداخت، وی همچنین با اشاره به ارائه پروژه‌های آتی گفت: در سال گذشته شاهد رشد ۴۷ درصدی فروش در روند سالیانه نسبت به سال‌ قبل هستیم که نشان‌دهنده موفقیت مجموعه است.

 در ادامه ایشان به برنامه ویژه و رشد این شرکت در بخش فروش و توسعه صادرات اشاره کردند، در حال حاضر شرکت پدیده شیمی قرن میزان قابل‌قبولی از محصولات خود را به کشورهای همسایه صادر می‌کند.

در طی جلسه آقای علیپور مدیر مالی مجموعه نیز طی سخنانی به ارائه صورت‌های مالی پرداخت و طی گزارش‌های ارائه شده سود عملیاتی را ۵۶ درصد و سود خالص شرکت را در سال ۱۴۰۲ با رشد ۴۶ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ اعلام کردند همچنین پس از ارائه گزارش های مالی سؤالاتی که سهام‌داران داشتند توسط مدیرعامل پاسخ داده شد. پس از قرائت گزارش مالی توسط حسابرس مستقل و بازرس قانونی و صحه‌گذاشتن بر عملکرد شفاف مالی شرکت، صورت‌های مالی به تصویب مجمع‌عمومی رسید و با رأی مجمع ‌عمومی، شرکت بیات رایان به‌عنوان بازرس قانونی انتخاب شد. همچنین مجمع‌عمومی، مبلغ کمک‌های بلاعوض جهت مسئولیت‌های اجتماعی را مشخص و در اختیار هیئت‌مدیره قرارداد. از دیگر مصوبات مجمع‌عمومی شرکت پدیده شیمی قرن پرداخت سود از محل سود قابل تقسیم در پایان سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۱۴۰۲، مبلغ ۴.۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال ( به ازای هر سهم ۷۰۰ ریال ) بین سهامداران در موعد مقرر قانونی بود و در پایان تصمیمات مجمع با رأی حداکثری سهامداران تصویب گردید.

 

گفتنی است مجمع‌عمومی عادی سالیانه شرکت پدیده شیمی قرن باتوجه‌به ابلاغیه سازمان بورس به‌صورت حضوری و آنلاین برگزار شد.

گزارش فعالیت هیئت‌مدیره شرکت پدیده شیمی قرن به مجمع‌عمومی عادی صاحبان سهام منتهی به سال مالی ۱۴۰۲ در سایت کدال قابل‌ مشاهده می‌باشد.