درباره ما

شرکت پدیده شیمی‌قرن در سال ۱۳۸۹ با هدف تولید محصولات شوینده و بهداشتی تأسیس گردید. کارخانه شرکت پدیده شیمی‌قرن با تجهیزات استاندارد و برتر جهانی در زمینی به مساحت ۳۴۰۰۰ مترمربع با ظرفیت تولید بیش از ۷۰۰۰۰ کارتن در روز در شهرک نوآوران زنجان در سال ۱۳۹۰ بنانهاده شد و در خرداد سال ۱۳۹۲ به بهره‌برداری رسید. این کارخانه شامل واحدهای مدیریت کارخانه، معاونت کارخانه، منابع انسانی، واحد مالی، تولید، ساخت و تدارکات است.

آشنایی با پدیده شیمی‌قرن

شرکت پدیده شیمی‌قرن در سال ۱۳۸۹ با هدف تولید محصولات شوینده و بهداشتی تأسیس گردید. کارخانه شرکت پدیده شیمی‌قرن با تجهیزات استاندارد و برتر جهانی در زمینی به مساحت ۳۴۰۰۰ مترمربع با ظرفیت تولید بیش از ۷۰۰۰۰ کارتن در روز در شهرک نوآوران زنجان در سال ۱۳۹۰ بنانهاده شد و در خرداد سال ۱۳۹۲ به بهره‌برداری رسید. این کارخانه شامل واحدهای مدیریت کارخانه، معاونت کارخانه، منابع انسانی، واحد مالی، تولید (صابون و مایعات)، انبار، کنترل کیفیت (آزمایشگاه شیمی، فیزیک و میکروبی)، برنامه‌ریزی، HSE، فنی، ساخت و تدارکات است.
کارخانه دوم پدیده شیمی‌قرن نیز در سال ۱۳۹۷ در زنجان به بهره‌برداری رسید. این کارخانه که در جنوب شهر زنجان، مجاور آزادراه زنجان‌ ـ‌ تبریز در شهرک صنعتی نوآوران در زمینی به مساحت ۶ هکتار تأسیس شده است، با ظرفیت تولید روزانه ۱۰ هزار کارتن و بیش از ۱۱۰۰ نفر نیروی انسانی آغاز به کار کرد.
پدیده شیمی‌قرن با طراحی نوین در بسته‌بندی محصولات توسط بهترین طراحان و همچنین استفاده از بهترین مواد اولیه داخلی و خارجی، گامی‌بلند در جهت برتری و تمایز برداشته است.
شرکت پدیده شیمی‌قرن در تاریخ ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ با دریافت مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار، از سهامی‌خاص به سهامی‌عام تبدیل شد و در فهرست شرکت‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج گردید.

چشم انداز ما

چشم انداز شرکت پدیده شیمی‌قرن افزایش سهم فروش، رهبری بازار داخلی و شناخته شدن به عنوان قطب تولیدی محصولات شوینده و بهداشتی در کشور‌‌‌های منطقه است.

اهداف و مأموریت ما

• افزایش رضایتمندی مشتریان از طریق شناسایی و برآورده سازی نیازمندی آن‌ها و ارتقاء سطح کمی و کیفی محصولات
• افزایش میزان دانش و آگاهی و توانمندسازی کارکنان به‌عنوان با ارزش‌ترین سرمایه‌های سازمان
• افزایش سطح کیفیت محصولات تولیدی
• بسترسازی مناسب جهت استفاده بهینه از منابع و افزایش بازدهی تولید
• جلوگيری از وقوع آسیب، رویداد و كاهش بیماری‌های شغلي و نيز تبعيت از قوانين و مقررات ايمنی و بهداشت حرفه‌ای مرتبط
• پيشگيری، كنترل و كاهش آلاينده‌های زیست‌محیطی و پيروی از قوانين و مقررات زیست‌محیطی مرتبط
• افزایش سهم شرکت از بازارهای داخلی و خارجی

معرفی مدیران

کانال های فروش

پخش شاهرگی

فروش به عمـده فروشان اصـلی و نمایـنده‌‌‌های توزیـع شناخته شده در کشـور

پخش مویرگی

فروش به خرده‌فروشان (سوپرمارکت‌ها) از طریق شرکت‌‌‌های پخش

فروشگاه‌‌‌های زنجیره ای

فروش به فروشگاه‌‌‌های زنجیره ای به صورت مستقیم یا با واسطه

تندیس ها و افتخارات